charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Fredag

Publicerad 2019-07-20 01:19:59 i Allmänt,

Idag vaknade jag hos farfar och Christel, farfar var på jobbet. Jag och Christel gick med hundarna, då var jag swatpolis. Jag bada med Nicklas också. Vi var och handlade lite också innan farfar kom hem. Då kom jag på att jag skulle stanna en natt till. 

Aston är med mormor, han har åkt flowerpower bilen och busat. Fredagsmys i soffan fick han innan läggdags. 

Pappa och Kasper var en sväng på Sturup idag och hjälpte farmor o köra en dörr innan dess.

När mamma kom hem frpn jobbet åkte hon pappa och Kasper en sväng till Malmö och käkade. Sen åkte dom till Jenny som fyllde 35år idag. Där var de fest. 

Nu sover vi gott allihop, vi hörs!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela