charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Gräsklippare

Publicerad 2019-06-25 23:36:08 i Allmänt,

Idag kom farfar o hämta mig imorse så jag fick vara med när lastbilen kom med leverans. Det var så kul så jag stanna fast jag hade sagt till mamma imorse jag kom hem igen. Imorgon ska de ju komma en ny leverans. Vi bakade tårta också, mums så god den blev. 

Mamma Kasper och Aston åkte till Nova Lund och lämnade Nathalie där som sen blev hämtad. Mamma ville gå i affärer men inte Aston o Kasper. 

Ikväll åkte dom till Madicken. Mamma fick prova Christoffers åkgräsklippare. Aston och Madicken turades om att åka med. Det var första gången mamma körde. Det blev bra. 

Nu sover vi got. Natti! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela