charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Aston 1år!

Publicerad 2017-07-27 23:43:50 i Allmänt,

Idag fyller Aston ett år, vi sjöng för honom och han fick paket på morgonen som Tommi och Siri lämnade här. 


Vi packa in ossi bilen o körde till farfar och Christel. Jag packade in o ut mina väskor och sen åkte vi iväg. 
Mamma grät hela vägen till Malmö, pappa tyckte också de skulle bli jobbigt o va utan mig i fyra dagar. 

Mamma pappa och Aston åkte till Malmö, dom köpte presenter till Aston och åt lunch på jensens. Dom köpte kläder till mig också. Ikväll har dom bara myst och tagit de lugnt. Aston skulle öppna sin paket men den är fortf oöppnad. Hihi. 

Jag farfar och Christel har haft de bra, bilresan gick bra. Somnade en stund så när vi kom fram var jag pigg o glad. Vi hittade en sjö där jag badade, bara jag. Christel stod för nära och blev blöt. Innan vi åkte tillbaka till hotellet så tog vi en sväng i affären. 

Mamma och pappa ringde men jag ville inte prata med dom, tryckte på den röda hela tiden. Haha!
Nu sover jag förhoppningsvis gott. Imorgon är det Astrid Lindgrens värld, jippi! 

Aston vår lille ettåring sover också gott. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela