charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Gentlemannadagen på Jägersro!

Publicerad 2017-05-26 00:14:22 i Allmänt,

Idag sov vi till klockan nio, skönt. Vi åt frukost och gjorde oss redo för o köra till Malmö. Där träffade vi StoreAston. 

Vi kollade in brandbilar och polisbil, vi provsatt i dom. Sen gick vi och tittade på Mojje, det var kul. Han är StoreAstons idol så han blev jätteglad. Jag blev också glad, tog ett foto med honom lite blygt. Lollo och bernie kom också förbi. 
Efter sång och atugraf så åkte vi karuseller. 
Jag provade och hoppa högt i en stutsmatta, det var skoj. Men långa köer till allt. 

Vi avslutade dagen på burger kung och Jägersro center. Jag fick nya skor och pappa nya shorts. 

Nu sover vi gott alltihop. Imorgon e det avslutning på himmelriket. 
Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela