charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Aston 5år

Publicerad 2021-07-27 23:59:19 i Allmänt,

Idag fyller Aston fem år. 
Han fick presenter och sång på sängen imorse. 

Efter lunch kom vi iväg jag Aston Kasper mamma o Elise. Vi åkte till leklandet i Malmö. Det var kul. När vi kom hem igen var farmor här och mormor. Mormor hade bakat tårta till Aston och gjort köttbullar. Det var mums. Jag fick mer paket av henne och sen kom farfar christel och Clara med en paket osså. Det var en toppen dag och Aston var nöjd. 

Nu sover vi snart gott allihop. Imorgon är de dags för utflykt för mig och Aston med farfar och christel. Och Kasper ska sova hos mormor. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela