charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Disco i Anderslöv

Publicerad 2024-04-05 23:15:33 i Allmänt,

Idag fick Elise sitt namnsdagspaket på posten från gudmor Annika. Som vi väntat på detta. De tog bara en månad att komma fram. Hon blev så glad. 

Ikväll var de disco i Anderslöv. Sexorna på skolan som fixar detta en gång / termin. Kul! 
Idag vågade t.o.m. Aston åka iväg. Mamma körde in honom o satt med o han tyckte de var så kul. Mest spring o lek än dans men skoj var de. 

Jag åkte från mormor för mitt disco var senare än Aston. Sen kom mamma och hämta mig efter så jag fick komma hem till familjen. 
Där hemma hade pappa tagit fram gamla ps2 så jag fick mysa med honom en stund innan jag somnade gott. 
Äntligen fredag och familjen är samlad. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela