charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Hur många blir de?

Publicerad 2024-03-27 22:55:05 i Allmänt,

Kycklingar kommer o kommer. 
Idag fick mamma hjälpa en kyckling ut, nu ligger han o torkar o hoppas han klarar sig. De andra har fått flytta över i buren nu. Där myser som under värmetaket. 
Dom har fått äggula o mumsa på, men varför står dom i maten och äter? 

Imorse var mamma på bvc med Elise på tre årskontroll. Det gick bra men vi ska följa upp om sex månader o kolla längden och utslagen på kroppen. 

Jag var hos mormor o hjälpte henne med o ta fram utemöbler. 
Sen kom mamma och elise o hämta upp mig så körde vi hem till farmor. Elise skulle ha tjejträff där med kusinerna Nellie o Tilde. Skoj! 

Jag o mamma stanna till i Gunnebo o jag fick välja panseer vi skulle köpa med hem. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela