charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Torsdag

Publicerad 2015-04-30 22:51:37 i Allmänt,

Torsdag - Valborg.

Idag har vi varit hos gammelfarfar i minnesberg och hälsat på, strax där efter kom mormor Ingela. Väldigt paffa blev vi! Pappa som överraskade oss, kul och mysigt. Och efter det kom gammelfarmor och gammelfaster oxå. Jag fick en jättefin förvaringslåda av gammelfaster, polisbil. 
Kommer passa jättebra i min hörna med alla mina leksaker.

Ikväll har vi varit hos farmor och Christer i kolonin, vi grillade korv och mysade. Efter vi ätit en massa gott så gick vi på promenad till Dalabadet, där tittade vi på majbålet. Jag sov gott i vagnen ända till vi skulle köra hem. 
Mitt första majbål är avklarat!

Nu ska jag mysa lite med mormor innan läggdags, hon åker hem imorgon igen. 

Vi hörs igen!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela