charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Fågelboet.

Publicerad 2016-10-30 20:35:35 i Allmänt,

Idag åkte jag, mamma och pappa till affären och storhandlade. Jag fick knappt plats i vagnen. Mamma ville vi skulle ha två vagnar men pappa tyckte de räckte med en, jag höll med mammas alternativ.
Innan vi åkte hem åt vi varsin korv med bröd och jag fick åka den fräcka bilen. Brum brum!

I eftermiddag fick vi ut och klippte ner häcken/buskarna utanför vårt fönster så vi kunde se ut. Pappa hjälpte mig och hänga upp min fågelholk jag målade på himmelriket i Källstorp i fredags. Nu väntar vi på fåglarna ska komma. Kanske vid frukosten imorgonbitti?
Vad tycker ni om min fågelholk?

Ikväll badade jag med mamma innan läggdags, men mina roliga badkulor. Jag gillar dom, helst vill jag smaka lite på dom också men då blir mamma arg.
Jag somnade lite konstigt ikväll men nu sover jag gott.
Imorgon ska mamma opereras så jag ska stanna hemma hos mormor medan pappa kör iväg mamma. Sen ska jag nog följa med och hämta hemma om mormor hinner börja jobba innan mamma får komma hem igen.

Sov gott, nattinatt!

Kommentarer

Postat av: G farmor

Publicerad 2016-10-31 13:03:42

det var ett fint hus du gjort till fåglarna duktig kille man skall måna om djuren kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela