charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Regnig onsdag

Publicerad 2017-03-29 21:22:08 i Allmänt,

Idag fick mamma väcka både mig och Aston. Vi packa ihop oss och tog vagnen för att gå till förskolan, när vi kom till ytterdörren o öppna den så öste regnet ner. Vi ställde vagnen och tog bilen istället. Tur var de för vi var sena på de och mamma skulle ha möte med min mentor Eva. 


Jag märkte inte mamma smet in på mötet. Gick o lekte med mina kompisar. 
Mötet gick bra. Lite negativt men mest positivt. Det går bra för mig. 

Mamma och Aston körde hem, då hade vi samling så jag såg dom aldrig. Hemma väntade tvättstugan. Aston sov länge idag. Fick frukost o sen sov han till de var dags o hämta mig, mamma väckte honom. 

Aston från dagis och hans lillebror Gibson följde med mig hem idag efter dagis. En liten stund stanna dom. Vi lekte lite o åt fruktsallad. Sen åkte dom o besiktiga sin nya lgh här i byn. 

Jag och mamma lekte med tågbanan och sen bilar. Vi avslutade kvällen med ett bad. 

Somnade gott i pappas famn ikväll. 
Imorgon är det en ny dag på förskolan. 
Nu sover jag gott, somnade klockan åtta. 
Aston e vaken o gungar i sin babysitter. 
Nattinatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela