charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Kvällsbesök

Publicerad 2017-05-31 23:58:18 i Allmänt,

Idag var de förskola igen, jag åkte dit utan blöja men idag hände de tre olyckor och när jag satt på toaletten kom de inget. Fröken Eva tror jag har svårt o slappna av, kanske de är så? När vi gick ut fick jag blöja på. 


Mamma och Aston åkte till Malmö idag med Gibson och Nathalie. De köpte present till moster Jane som ska ha fest på lördag. 

Ikväll kom kompis Nathalie på besök efter hon slutat jobba, jag visade henne min snabba bil och vi tittade på plattan. 
Aston och hon tog en promenad i huset också. Mamma hade gjort en av hennes favoriträtter, kyckling Nova. 

Jag putsade mina glasögon i väntan på Nathalie. 

Aston somnade i konstig ställning hos pappa ikväll, från att prata och va glad. 

Vi somnade sent idag men nu sover vi gott! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela