charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Middag på Max med Kompis Aston.

Publicerad 2017-09-30 21:29:50 i Allmänt,

Idag väckte jag mamma och pappa med att kittla dom under fötterna klockan åtta på morgonen. Aston vaknade också då. 

Vi åt frukost ihop och hade de mysigt. 

Farfar kom hit vid halv tio och passade mig och Aston en stund. Mamma och pappa gick upp på loppisen här i byn. 
Sen kom pappa tillbaka efter en timme och gjorde lunch till oss. Farfar åkte hem igen för han skulle köra på tippen. Aston blev jätteledsen när han åkte. 

Jag var lite elak mot Aston idag o slängde vårt skohorn på honom. Han fick de precis under ögat och blev jätteledsen. Blir nog en fin blåklocka där. 

Sen kom mamma också hem, då gick hon och Aston och vila. Jag och pappa gick och träna, det var kul. Nu e jag stark. 

Ikväll åkte vi och hämta upp StoreAston, Gibson och Nathalie. Vi körde till Max i Malmö och åt middag. Vi röjde hela restaurangen, efter middagen blev de lite glass. Sen åkte vi hem igen, nöjda med vårt pennskrin vi fick i barnmenyn. 

Nu sover vi gott, jag somnade med pennskrinet i famnen och imorgon ska mamma visa hur man gör med suddigummit. 

Nattinatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela