charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Något gott

Publicerad 2018-08-31 20:58:40 i Allmänt,

Idag vaknade vi tidigt, innan pappa gick till jobbet. Efter mellis gick vi ut en sväng, på lekplats. Vi gungade och lekte affär med mamma. Kasper sov gott. 

Idag har jag flera ggr frågat mamma om jag kan få nått gott. De slutade med att när hon satt o nattade Kasper o Aston klättrade jag själv upp i skåpet o tog två kinderägg. Busigt, jag vet! 

Vi bakade bärpaj till efterrätt idag, de var lite surt men med vaniljsås till blev de gott. 
Ikväll tog jag mammas telefon o tog lite foto, vi kan själv se dom nedan. Fina va? 

Riktigt mycket hyss o bus har jag haft för mig idag. 
Nu sover vi gott. 
Äntligen helg! Natti
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela