charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Himmamys

Publicerad 2018-01-31 21:15:27 i Allmänt,

Idag väckte mamma o Aston mig vid tio, då sov jag gott. Blir ju så när man ska va uppe hela kvällarna. 
Idag har vi varit hemma. Tråkigt väder så vi gick inte ut. 

När Aston sov middag så myste jag och mamma under filt i soffan. 

Efter middagen blev de bad, i kallt vatten. Vi har inget varmvatten. Usch o blä. I helgen ska jag mamma och Aston sova borta för pappa ska måla om vårt badrum. Då kommer vi inte kunna använda toaletten alls. Blir spännande. 

Nu ikväll e jag lika seg på o somna, skriker o vill inte sova. Jag har väckt Aston flera ggr redan. 

Snart somnar jag väl, hoppas innan tolv. Imorgon ska vi upp jättetidigt. Jag måste följa med till BVC när Aston ska ha spruta kl 8. Så imorgonbitti blir de nog också skrik. 

Natti!

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela