charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Påskmys med mormor

Publicerad 2018-03-31 20:35:00 i Allmänt,

Idag när jag vaknade hade pappa åkt till Elmia. Där var massa bilar. 

Efter en stund kom mormor hit till oss, vi målade teckningar och ägg. Jag o Aston målade spklart på oss själva med. 

Sen åt vi lite påskmat till lunch. Gott! Mormor hade gjort god mat. Sen myste vi och busade. Läste böcker och gosade med lillebror. När mormor åkte hem så städade vi lite innan pappa kom hem. 

Ikväll blev de middag o sen bad. Efteråt blev de lite godis framför film. Nu sover Aston o snart jag o lillebror också. 
Imorgon väntas lite mer påskfirande. 
Vi hörs! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela