charlieharleynils.blogg.se

Händelser och minnen från min familjs dagar...

Fullt ös på fyrhjulingen

Publicerad 2018-09-30 20:55:38 i Allmänt,

Idag fick mamma sovmorgon, vi hade mysmorgon med pappa. Vi tittade på plattan och åt frukost. 

När mamma kom upp drog vi ut på fyrhjulingen en sväng, köpte sylt till våfflorna mamma skulle göra till lunch. Vi körde på högsta hastigheten, wow wow wow så fort! Grannen Moa kom ner o provsatt hon ville köra men pappa sa man var tvungen o ha hjälm. 

Sen håller vi på o byta förråd. Där hittade jag ju alla säckar med leksaker mamma o pappa hade gömt undan. Det var kul! 

Ikväll kom farfar o Christel förbi på kvällsfika, det var mysigt. Vi dansade och myste. Nu sover vi gott och imorgon har jag blivit tillfrågat o följa med på teater av förskolan. Så mamma lämnar mig där imorgon klockan halv tio. Skoj!

Natti!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela